Swatches: Catrice Nude Sensation Duo Kajal

Catrice bracht een duo kajal uit met de Nude Sensation collectie. De ene kant is beige en de andere kant is bruin.

De beige kleur is ideaal om je ogen een fris uiterlijk te geven, zonder het harde witte lijntje op je waterlijn. Beige oogt veel natuurlijker en je krijgt wel hetzelfde frisse effect. De bruine kleur is mooi als eyeliner langs je wimperlijn.

Mijn swatch:

Ik hoop dat jullie wat aan mijn swatch hebben!

14 Responses to Swatches: Catrice Nude Sensation Duo Kajal

  1. drusilla says:

    Mooi oogpotlood, ik heb er nog naar staan kijken maar denk niet dat ik hem zo vaak zou gebruiken maar na jouw swatches ga ik weer twijfelen haha.

  2. Nathalie says:

    Ik heb hem net gekocht 🙂 Wel nog niet getest maar soit, hij ziet er veelbelovend uit zeker voor de prijs. Bij ons in het kruidvat was alles er nog *hoera*

  3. Pauline says:

    Mooi! De kruidvat hier is altijd zo laat met Limited Editions… Morgen toch nog maar een keer kijken!

  4. Dat is een fantastisch idee van dat beige! Want dat wit kan inderdaad nogal hard zijn…

    • Annigje says:

      Inderdaad. Dit is veel natuurlijker.

      Je kunt het bruine potlood ook gebruiken voor je wenkbrauwen en de beige kleur als highlight onder je wenkbrauwen, maar die bruine kleur moet je dan maar net staan…

  5. Lizzy says:

    Handig, een vriendin van me heeft ‘m ook en is er erg tevreden over. Goede swatch!

  6. L says:

    Super:) ik heb de lipstick en een eyeshadow, morge op onze blog,

Plaats een reactie