Catrice Nude Sensation in de winkel

Ik wil jullie even op de hoogte brengen van het volgende: de Nude Sensation collectie van Catrice is al in verschillende winkels te vinden. Kruidvat heeft aangegeven dat ze uiterlijk in week 4 in de winkels moeten liggen.

Niet alle filialen krijgen de Limited Editions in de winkels. De filialen die het wel krijgen, moeten het dus uiterlijk volgende week in de schappen hebben liggen. De producten zijn populair en sommige spulletjes zijn in sommige filialen al uitverkocht. Wees er dus snel bij!

Sommige filialen van Trekpleister, zullen deze collectie ook verkopen.

Ik heb al een aantal leuke spulletjes ingekocht. Eén blush was helaas uitverkocht, hiernaar ga ik nog op zoek!

Ik hoop dat jullie nog mooie spulletjes weten aan te schaffen!

5 Responses to Catrice Nude Sensation in de winkel

  1. Hanna zegt:

    Bij ons hebben ze geen catrice in de kruidvat. wel essence enzo maar dat is echt super jammer.

    • Annigje zegt:

      Dat is wel erg jammer.😦 Ik vind de spulletjes van Catrice persoonlijk mooier en beter dan die van Essence. Het ziet er in ieder geval wat minder kinderlijk uit haha.😉

  2. Suzy zegt:

    Fijn dat je ze al hebt!🙂 Ga je nog swatches maken van de items?

    • Annigje zegt:

      Jazeker! Poederige producten krijg ik nauwelijks zichtbaar op mijn huid, dus daarvoor moet ik nog wat experimenteren. De creamy producten zijn al geswatched en zullen binnenkort online verschijnen!

  3. celeste zegt:

    Ziet er fijn uit!

Geef een reactie

