Looky Look: Diamonds Are Forever

Ik heb getwijfeld of ik deze look wel zou posten. De look vond ik wel mooi, maar mijn oogleden hingen die dag en daardoor heb ik dikke vouwen op mijn ooglid. Het is heel duidelijk te zien op de foto en écht niet mooi.
Sorry ook voor de droevige blik. Ik was heel erg moe!

Maar goed.. als je daar doorheen kijkt, vind je de look misschien toch nog wel leuk haha.

De foto’s:

Mijn ene oog lijkt lichter, door de lichtinval. Mijn rechteroog (op de foto links) laat de kleuren het meest waarheidsgetrouw zien.

Wat heb ik gebruikt?

Ogen

  • Miss Helen e/s base
  • Wet ’n Wild Trio “Diamonds”
  • MAC Fluidline “Blacktrack”
  • 88 Palette: lichtste kleurtje

Ik ben benieuwd wat jullie van deze look vinden.

20 Responses to Looky Look: Diamonds Are Forever

  1. annelieke zegt:

    Mooi geblend hoor. En op de close-up foto’s is het niet eens te zien hoor😉

  2. Kizzy zegt:

    Je bent wel heel erg streng voort jezelf, hoor! Ziet er toch pretty uit?

  3. Maud zegt:

    Ik zie er helemaal niks van en vind het mooi😀
    En vooral die matchende sjaal😀

  4. Deb zegt:

    Mooie look, staat je goed!

  5. Madelon zegt:

    Mooi gedaan, staat je ook erg mooi meid!

  6. Beautyblush zegt:

    Wow dat zie je helemaal niet zo omdat je best wel een knap meisje bent! Mooie FOTD hoor, love it!

  7. Tine zegt:

    Wauw, het ziet er echt mooi uit!
    x

  8. drusilla zegt:

    Mooie look, vind ik goed bij je passen🙂

  9. celeste zegt:

    Ziet er erg mooi uit heel erg goed gedaan!

  10. Mooi! En een leuke sjaal🙂

Geef een reactie

