Haul: Coastal Scents

Een tijdje geleden had ik weer een bestelling geplaatst bij Coastal Scents. Ze hebben heel mooie producten, voor een mooie prijs. De verzendkosten kunnen wel hoog oplopen, dus houd daar rekening mee. Je kunt deze altijd bekijken, voordat je je bestelling afrondt, dus doe dat ook! Dat voorkomt verrassingen.

De kwasten van Coastal Scents zijn erg goedkoop. De kwaliteit van sommige kwastjes is super! Ik koop geen dure MAC kwasten, omdat ik simpelweg niet zo veel geld over heb voor een kwast. Met mijn kwastenset en de kwasten van Coastal Scents, kan ik ook het een en ander aanbrengen.

Wat heb ik nu gekocht? Weer nieuwe kwastjes + gel liners!

De producten die ik gekocht heb:

  • Chisel Detail Mini Brush
  • Chisel Fluff Medium Shadow Brush
  • Italian Badger Angle Blush
  • Italian Badger Blender
  • Italian Badger Chisel Fluff Brush
  • Italian Badger Pencil Brush
  • Italian Badger Round Crease Brush
  • Oval Camouflage Brush
  • Pink Duo Fiber Powder Stippler
  • Small Pencil Crease Black/Silver
  • Gel Liner “Boom Boom”
  • Gel Liner “Exotic”
  • Gel Liner “Feline”
  • Gel Liner “Summer Fun”

Mijn eerste indruk van de kwasten was zeer positief. Ze zien er weer prachtig uit. Ik heb ze nog niet gebruikt, maar zodra ik ze regelmatig gebruikt heb, kunnen jullie een review verwachten!

De Gel Liners zien er wat uitgedroogder uit dan de Gel Liners die ik al had. Ik hoop dat dit alleen maar zo lijkt en dat ze wel lekker creamy zijn. De kleuren zijn in ieder geval prachtig!

Hebben jullie producten van Coastal Scents in je bezit? En hoe bevallen ze je? Let me know!

15 Responses to Haul: Coastal Scents

  1. drusilla zegt:

    Oeh ik wil wel looks zien met die gelliner, en reviews/swatches? Leuke aankopen zeg! Ik heb alleen de 88 palettes van CS, zou nog kwasten bestellen maar dat is nog even niet doorgegaan😦

  2. Nathalie zegt:

    Heey leuke haul.
    Ik bestelde ook laatst een cs gelliner (de gewone zwarte) en die is ook behoorlijk uitgedroogt. Volgens mij is hij gewoon compleet bevroren toen met het vriesweer. Er komt wel redelijk product vanaf maar echt “gel” is het niet te noemen helaas. Oh mijne kwam van Enchantra trouwens. Zou het terug goedkomen als ik hem op de verwarming leg? (durf dit niet).

    • Annigje zegt:

      Dat zou je wel kunnen proberen. Ik zou er wel af en toe bij gaan kijken. Anders kun je misschien je kwast wat vochtig maken, voordat je je gel liner gaat aanbrengen. Dat wil ook wel eens helpen. Succes!

  3. Eva zegt:

    Ik heb nog niks van Coastal Scents maar heb er wel al goede dingen over gehoord! Naar het schijnt zijn de kwasten van Sigma ook goed, maar ook die heb ik nog niet geprobeerd.

  4. Dhini zegt:

    Heb een paar kwasten van Coastal Scents en gel liners
    De kwasten zijn fijn maar er zijn een paar die niet fijn vind ik persoonlijk

    • Annigje zegt:

      Ik heb tot nu toe geluk met mijn bestellingen. Ik lees veel reviews voordat ik een kwast aanschaf. Je ziet ook veel negatieve reacties bij de kwasten, dus je moet wel goed lezen wat voor kwast je gaat kopen. Soms is het niet fijn voor het ene, maar wel voor een heel ander doeleinde.

  5. Pauline zegt:

    Leuke haul!
    Ik heb zelf geen producten van Coastel Scents in huis. Maar ik heb eigenlijk wel weer een paar nieuwe kwasten nodig, dus ik ga er toch maar eens kijken😉

    • Annigje zegt:

      Ik vind het heel fijn dat je reacties achter kunt laten bij iedere kwast. Zo kun je meningen van anderen lezen, wat je erg kan helpen bij het kiezen van kwasten!

  6. Deb zegt:

    Mooie aankopen! Ik heb nog helemaal niks van CS maar ik ben wel van plan een CS 88 palette te gaan kopen binnenkort.
    Ik ben benieuwd naar je reviews en looks!

    • Annigje zegt:

      Met het 88 palette ben ik nog steeds ontzettend blij. Heb je ook al op ebay gekeken? Daar vind je vaak hetzelfde palette, maar dan goedkoper. De verzendkosten bij CS liggen nogal hoog!

  7. ik vind de verzendingskosten echt duur bij CS. dus ik kan even goed via een belgische webshop kopen (belladonna boutique) de prijzen liggen wat hoger, maar de verzendingskosten zijn een stuk lager waardoor het bijna op hetzelfde uitkomt plus ik heb de kans niet om invoerrechten te moeten betalen. en dat is voor mij dan ook weer een groot pluspunt.
    wel leuke aankopen!

    • Annigje zegt:

      Je moet inderdaad goed rondkijken bij andere webshops. Veel shops bieden producten van CS aan, voor een hogere prijs, maar soms ben je met de verzendkosten goedkoper uit. Het ligt er ook aan wat en hoeveel je bestelt.
      Mijn palettes heb ik ook ergens anders gekocht!😉

Geef een reactie

