Juffertje Pien – H-boekje voor vrouwen 2010!

Womelicious is een heel frisse nieuwe site met allemaal leuke hebbedingetjes. Ze verkopen bijzondere spulletjes, die stuk voor stuk speciaal zijn. Misschien heb je de winactie van Beautygloss wel gezien, toen je een soepkalender kon winnen. Die kun je bij Womelicious bestellen!

Nu heeft Womelicious iets leuks in haar shop staan, namelijk ‘Het H-boekje 2010’. Wat is dit nu?

Het H-boekje: agenda, handboekje en hulpgids!
Het H-boekje voor Vrouwen 2010 is een agenda die anders is, hip, modern, exclusief. En toch past het boekje nog gewoon in je tasje. Elke week is weer een verrassing, omdat elke pagina anders is vormgegeven. De agenda staat vol verrassende leuke gedichtjes, tips met een knipoog, en nog veeeeeeel meer. Alles net even anders dan je gewend bent van een agenda met die altijd saaie binnenkant!

Hartelijk lachen en helemaal onthaasten het hele jaar door.

Speciaal gemaakt voor de moderne hippe vrouw van 2010!

Dat klinkt erg leuk en meisjesachtig, al zeg ik het zelf. Ik heb het boekje zelf niet, dus ik kan er verder niet over oordelen. De afmetingen van het boekje zijn 10,8 bij 14,9 cm. Bij Womelicious betaal je nu geen €11,95, maar €8,95.

Op de website van Juffertje Pien kun je plaatjes bekijken van de binnenkant. Hier alvast een voorproefje:

Wat vinden jullie er van? Wordt dit je agenda voor 2010?

7 Responses to Juffertje Pien – H-boekje voor vrouwen 2010!

  1. Eline zegt:

    ziet er echt leuk uit, ik heb al een agenda…helaas

  2. Nathalie zegt:

    Die had ik best willen kopen als ze hem wat vroeger aangeboden hadden. Ik denk dat veel mensen ondertussen al wel een agenda hebben helaas.

  3. Annigje zegt:

    Dat lijkt me ook! Ik koop ook altijd een agenda voor een schooljaar (bijvoorbeeld 2009 – 2010), en dan komen er ineens leuke jaaragenda’s (2010).

  4. Gonny zegt:

    De agenda ziet er wel schattig uit zeg ^_^

  5. Dhini zegt:

    Wat mooie agenda! Vrolijk!

  6. Deb zegt:

    Wat cute! Helaas zie ik ‘em te laat want ik heb ook al een agenda…

Geef een reactie

