Er kwam een vrouw bij de V&D…

Laatst was ik aan het winkelen bij de V&D en toen kwam er een mevrouw naar me toe. Ze zei: “Meid, wat heb je een prachtige glans in je haar. En zo een mooie kleur!” Ze dacht dat ik het geverfd had, maar het is gewoon mijn eigen haarkleur. Ik vond het echt ontzettend lief dat ze mij dat vertelde. Mijn dag was weer goed haha.
Ik had er nooit zo op gelet, maar er zit inderdaad een mooie glans in nu. Vroeger had ik vaak statisch haar in de winter, dus ik ben erg blij met hoe het er nu uit ziet.

Ik heb van mezelf allerlei kleuren blond. Sommige plukken zijn erg donker, andere heel licht. Iedere zomer krijg ik gratis natuurlijke highlights van de zon haha!

Even een foto van mijn haar. Onderin is het wat warrig. Dat komt door mijn snelle draai, want ik had niet door hoe de zelfontspanner van deze camera werkte. Lekker slim! De glans in mijn paardenstaart zie je nauwelijks op de foto, maar bovenin wel.

Wat doe ik nu anders dan eerst? Nu houd ik er meer rekening mee dat ik mijn haren niet te vaak was. Ik was mijn haren 1x in de 2 dagen. Ik gebuik daarna altijd een crèmespoeling. En 1x in de week gebruik in een haarmasker. Dit is een heel fijne. Het maakt mijn haar heerlijk zacht en glanzend.

Welke producten gebruik ik nu? Vandaag zal er nog een blog online komen over mijn haarverzorging stash!

17 Responses to Er kwam een vrouw bij de V&D…

  1. drusilla zegt:

    Ze heeft helemaal gelijk gehad, je hebt inderdaad schitterend haar! Ik ben jaloers😀

  2. Dhini zegt:

    Idd mooie haar..en je hebt best lang haar

  3. Eline zegt:

    je hebt idd heel erg mooie haren!

  4. Pla zegt:

    Ik wil jou haarkleur en glans (•^•)

    • Annigje zegt:

      Wellicht werken de producten die ik in mijn volgende blog noem, over mijn haarverzorging-stash?

      En tja.. mijn haarkleur is gewoon raar. Ik heb vanalles eigenlijk haha.

  5. Pingback: Stash: Haarverzorging « Annigje's Blog

  6. Cindy zegt:

    Prachtig haar heb je !

  7. Hanna zegt:

    Ja ze heeft inderdaad gelijk =) wou dat mijn haar zo mooi glanzde in de winter .. in de zomer glanst het wel maar winters heeft mijn haar een dip xD

  8. Deb zegt:

    Mooi compliment en terecht😉
    Erg leuk als mensen spontaan dit soort opmerkingen maken!

    • Annigje zegt:

      Ahh lief van je, dank je wel!

      Ik vind het echt ontzettend leuk als mensen zo spontaan op je af komen. Het maakt je dag weer helemaal goed. Dat zouden we veel vaker moeten doen.
      Ik zie vaak mensen met prachtige make-up, mooie kleren, een leuk kapsel, etc. maar ik durf er nooit wat van te zeggen. Ik ben altijd bang dat ze zich af vragen waar ik me nou weer mee bemoei haha. Toch wel jammer.. het zou zo leuk zijn!

  9. Beautyblush zegt:

    Wat goed! Dezelfde haar routine als mij en je hebt zeker een mooie glans in je haar!

Geef een reactie

