Haul: The Secret Garden

Een poosje geleden heb ik mijn eerste bestelling geplaatst bij The Secret Garden. Het is een leuke webshop van een moeder en dochter met een passie voor bath, body en beautyprodukten en een voorkeur voor natuurlijke, organische ingrediënten. Ze maken heerlijke producten als ik alle positieve reviews mag geloven.

Alle producten uit de webshop zijn helemaal door hen zelf gemaakt, behalve de 100% pure sheabutter, de Black African Soap en de Blooming Tea. Deze importeren ze rechtstreeks uit het land van herkomst (Afrika en China).

De producten die ik heb gekocht zijn:

  • African Black Soap
  • Facial Mask – Purify
  • Facial Mask – Detox dirt
  • Facial Mask – Fruit Glow

Uiteraard kun je over deze producten nog een review verwachten!

18 Responses to Haul: The Secret Garden

  1. Dhini zegt:

    de Facial Mask – Purify kochte ik bij TSG en ook geschikt voor mannen en die gebruik voor myn lieve man`s gezicht. Echt fijne mask

  2. Deb zegt:

    Ik ben benieuwd naar de reviews. Ik heb al van alles gekocht bij TSG maar nog geen maskers.

  3. Lydia zegt:

    Leuk! Ik heb nog nooit iets van TSG besteld en ben eigenlijk best benieuwd naar de maskers.🙂

  4. Mindcross zegt:

    Ik ben zeer benieuwd naar je reviews!

    • Annigje zegt:

      Leuk om te horen! Ik ga de producten snel testen. Ik wil ze namelijk wel een tijdje in gebruik hebben, voordat ik er mijn mening over ga vormen.😛

  5. Anne zegt:

    The black African soap heb ik al veel over gehoord.. Ben echt heel benieuwd!

  6. Nathalie zegt:

    Ik heb het oatmeal en honey mask en dat is echt een fijn masker.

  7. Astrid zegt:

    Ik heb het detox dirt masker al gebruikt en het werkt best goed! Ruikt wel naar zeewier😀

  8. Pauline zegt:

    Ben benieuwd naar de reviews! Vooral de Black African soap lijkt me wel wat😀

  9. Eva zegt:

    Ik heb nog nooit eerder besteld bij The Secret Garden maar ben eigelijk best wel benieuwd! Ziet er leuk uit, die maskertjes…

    • Annigje zegt:

      Het zijn nog poedertjes. Het leuke is dat je ze zelf af moet maken en dat ze dus ‘vers’ zijn. Je kunt ze met melk aanmaken, met sap of met yoghurt… dat is allemaal je eigen keuze. Het lijkt me heel leuk om hier mee te gaan experimenteren!

Geef een reactie

