Looky Look: Happy New Year!

Bij een jaarwisseling hoort natuurlijk een sprankelende make-up. Ik wilde eens flink uitpakken, dus het is een donkere look geworden. Op de close ups komt het veel lichter over, maar de donkere kleuren moet je er dan maar even bij denken.

Op mijn ooglid heb ik zwart aangebracht met allerlei paarse pigments, en paarse glitters! In de crease heb ik juist lichte kleuren gebruikt, zodat je een smoky effect kreeg.

Op de eerste foto zie je goed dat het een donkere look is. Op de tweede foto komt de paarse kleur wat meer tot haar recht. Op de derde foto zie je de glitters. De vierde foto geeft de kleuren redelijk weer, het was alleen veel donkerder. De vijfde foto laat de ogen meer roze lijken, terwijl het juist paars met een blauwe ondertoon was. Maar goed.. toch een ‘gesloten-ogen-foto’ voor het idee!

Maar genoeg gekletst, hier komen de foto’s:

Wat heb ik gebruikt?

Face

  • Catrice Coverstick “010 Warm Beige”
  • EDM Concealer “Mint”
  • Catrice Mineral Compact Powder “110 Light Beige”
  • Wet ‘n Wild Blush “Heather Silk”

Eyes

  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • MAC Pigment “Violet”
  • Glamour Doll Eyes Pigment “Glam Girl”
  • Glamour Doll Eyes Pigment “Lavender Spark”
  • MAC e/s (mij is onbekend welke het is, maar het is een antraciete kleur met veel shimmer)
  • MAC e/s (mij is onbekend welke het is, maar het is een zilvere kleur, satin finish lijkt me)
  • 88 palette:
  • Hema Metallic Eyemousse “04 Purple”
  • Hema Metallic Eyemousse “03 White”
  • Essence Longlasting Eye Pencil “01 Black Fever” 
  • Essence Longlasting Eye Pencil “08 Touch Of Glam”
  • MAC Fluidline “Blacktrack”
  • Maybelline Volum’Express Lift-Up

Lips

  • Vaseline Lip Therapy
  • Gosh Velvet Touch Lipstick “134 Darling”
  • Rimmel Vinyl Stars Lipgloss “174 Glimmer”

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden!

26 Responses to Looky Look: Happy New Year!

  1. Lieke zegt:

    Mooie O&N look hoor! Zelf had ik eigenlijk helemaal niet zo uitgepakt (shame on me!)
    Dankjewel trouwens voor je complimentje🙂 & ik snap helemaal waarom je niet op hakken naar de bus/trein gaat rennen😛

  2. Pingback: Hema Metallic Eyemousse « Annigje's Blog

  3. Suzanne zegt:

    Vind het erg mooi!

  4. Astrid zegt:

    Mooi!
    x

  5. Milou (Cherise) zegt:

    Paars, dat vind ik erg mooi🙂

  6. Tine zegt:

    Wauw, mooie make-up!
    x

  7. Annigjen zegt:

    Wow heel mooi gedaan weer zeg🙂
    Paars staat je ook al zo prachtig.
    heb jij nu ook groen in je ogen of zie ik dat nu verkeerd ??

    • Annigje zegt:

      Dank je wel!

      Dat klopt😉 Vroeger had ik donkerbruine ogen, maar nu komt er steeds meer groen bij. Ik vind het wel een beetje jammer.. normaal waren mijn ogen alleen groenig als mijn ogen heel waterig waren. Nu denk ik af en toe dat ik nogal ziek uit mijn ogen kijk, maar dit is nu gewoon mijn oogkleur.😛

      Ik vind het ook lastig met e/s kiezen. Ik vind niet alles even mooi staan bij bruin én groen.

      • Annigjen zegt:

        Jammer ??
        Ik vind dat juist heel erg mooi dat ze 2 kleurig zijn🙂
        Andy en mijn opa hebben dat ook,
        vind ik zelf toch mooier dan die donkerbruine knikkers van mij hoor😉
        Kun je veel meer spelen met kleuren om de kleur van je ogen op te halen,
        dat wil met gewone bruine ogen niet lukken

  8. drusilla zegt:

    Hele mooie look, die eyeliner staat je heel erg goed! De rest vind ik ook mooi aangebracht, je kan dit soort kleuren erg goed hebben. En ik vind dat je hele mooie wenkbrauwen hebt.

    • Annigje zegt:

      Thanks! Mijn wenkbrauwen zijn over het algemeen best gemakkelijk, dus daar bof ik mee. Leuk om te horen dat ik dit soort kleuren kan hebben. Dan kan ik met een gerust hart verder experimenteren.😉 Bedankt meid!

  9. Amanda zegt:

    Kun je hier alsjebliefd een filmpje van maken hoe dit moet! I love it! Plzzzzzzzzz

  10. Deb zegt:

    Hele mooie look! Mooie combi paars met zilver. Dat kan ik voor de afwisseling (draag momenteel heel veel paars en alleen maar paars ;-)) ook wel eens uitproberen. De glitters maken het helemaal af.

Geef een reactie

