Catrice “Nude Sensation”

Catrice, een budgetmerk dat verkrijgbaar is bij Kruidvat en bij sommige Trekpleister filialen, komt in januari weer met een nieuwe Trend Collection, namelijk “Nude Sensation”.

Deze collectie bestaat uit:

Nagellak:
“Nude Sensation” brengt 4 wonderschone kleuren uit voor je nagels. Deze zorgen er voor dat je look perfect is tot in de puntjes, ehhh… vingertoppen.
€1.99

  • C01 Nude Cream
  • C02 Soft Coral
  • C03 Coral Pink
  • C04 Nude Beige

Lipstick:
Natuurlijke en mooie kleuren, met een rijke, vochtinbrengende en crèmige textuur, die je lippen een natuurlijke crèmige finish geeft.
€2.99

  • C01 Soft Coral
  • C02 Soft Rosé
  • C03 Nude Brown

Duo Kajal:
De praktische Duo Kajal definieert de “nude” look van de ogen. De natuurlijke tinten beige-karamel en bruin geven je ogen een fascinerende uitdrukking en laten je er mooi uitzien. In combinatie met de oogschaduw wordt de look perfect afgerond.
€2.49

  • C01 Beige-Brown

Eye Shadow:
Schimmerende, beige- en bruintinten gaan gepaard met zachte crème- en koraaltinten en zorgen voor een onweerstaanbare en natuurlijke uitdrukking van je ogen.
€1.99

  • C01 Nude Cream
  • C02 Shimmering Beige
  • C03 Soft Coral
  • C04 Metallic Brown

Lash Care Gel:
De zachte gelformule met panthenol en vochtinbrengende eigenschappen is dé verzorging voor mooie wimpers.
€2.79

Shimmer Rouge: 
Dé highlight van het seizoen: de tedere poeder in twee kleuren brengt stralende accenten aan, op je gezicht en je lichaam. Je hoeft alleen maar licht over de appeltjes van je wangen te strijken voor een frisse en zacht-rozige teint.
€2.99

  • C01 Coral Pink
  • C02 Nude Peach

De prijzen die ik noem, zijn een indicatie. Het kan zijn dat ze wat afwijken, maar de prijs zal rond het aangegeven bedrag liggen.

Tot zover de informatie. Ik heb deze collectie zelf nog niet in de winkels zien liggen, maar vanaf januari zou deze er moeten zijn. Ik ben zelf erg benieuwd naar de shimmer rouge en de lipsticks. Ook wekt het duo kajal mijn interesse. Wellicht is het een mooi nude oogpotlood.

Zien jullie er al iets bij zitten wat je wel aanspreekt? Of heb je de collectie in de winkel gezien? Laat het hier weten!

Credits: Catrice

19 Responses to Catrice “Nude Sensation”

  1. Nathalie zegt:

    Ik hoop dat de collectie er al is. In België is vanaf morgen weer actie: 2 + 1 gratis. Dus dat zou prachtig zijn voor deze collectie.

  2. Cindy zegt:

    Spreekt mij niet zo aan, ben niet zo van de nude kleurtjes, maar de koraalkleurige nagellak lijkt me wel mooi. En wellicht 1 van de lipsticks. Ik zal donderdag even bij Kruidvat in Alkmaar kijken.

  3. twinxxx zegt:

    Hij lag vandaag nog niet in de rekken😦 jammer, want wil best veel van deze collectie xD

  4. Deb zegt:

    Ik ben ook niet zo van de nude kleurtjes. Ik vind de coral pink nagellak wel heel mooi en prettig geprijsd😉

  5. madambeauty zegt:

    Ga snel eens kijken of ik de collectie leuk vind.
    even off topic: zag op je twitter dat je uit Heesch komt. Grappig, want daar moet ik wel eens dansen!

  6. Dhini zegt:

    mooi zachte kleuren..

  7. Madelon zegt:

    Wauw, ik zie al wat kleurtjes die echt wat voor mij zijn. Ik ga van de week even snuffelen bij de trekpleister of het er al ligt!

    • Annigje zegt:

      Bij de kruidvat geldt momenteel een korting van 2 + 1 gratis. Maar ik heb daar nog niks van deze collectie zien liggen, helaas. Dat zou mooi meegenomen zijn!

  8. De koraalkleurige nagellak lijkt me wel wat! Heeft iemand deze collectie al in de winkel gezien?

  9. Tessa BD zegt:

    ik wil zo’n nude nagellakje maar helaas stond de collectie er nog niet bij ons😦 xx

  10. Priscilla zegt:

    Ik vond dit echt een prachtige collectie. Ik heb er een oogschaduw, duopotlood, nagellak en lipstick van. De lipstick is echt m’n favoriet, maar hij is bijna op… en niet meer te koop😦

Geef een reactie

