Looky Look: Last Christmas

Het is alweer een week geleden, maar ik wil toch nog even mijn kerstlook laten zien.

Op mijn ooglid droeg ik een lichte kleur, met een donkerbruine kleur in de crease. Hier heb ik een paarse kleur overheen gedaan, zodat je een mauve tint kreeg. Om er een feestelijk tintje aan te geven heb ik glitters op mijn ooglid aangebracht. Altijd gemakkelijk om er iets sprankelends aan te geven!

Wat heb ik gebruikt?

Face

  • Catrice Mineral Compact Powder “110 Light Beige”
  • Essence Creamylicious Bronzing Powder “01 Chocolate Shake”
  • Wet ‘n Wild Blush “Naive”
  • Hema Blush Wet & Dry “02”

Eyes

  • Hema e/s Base
  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • Gosh Effect Powder “Gold Dust”
  • 88 palette matte:

  • 28 palette neutral:

  • 26 palette combo:

  • Gosh Effect Powder “Petal”
  • Hema Metallic Eyemousse “03 White”
  • Essence Longlasting Eye Pencil “08 Touch Of Glam”
  • MAC Fluidline “Blacktrack”
  • Maybelline Volum’Express Lift-Up

Lips

  • Vaseline Lip Therapy

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

13 Responses to Looky Look: Last Christmas

  1. Deb zegt:

    Mooi gedaan en extra feestelijk door de glitters.

  2. Romy_ zegt:

    Mooie look Annigje en ik hoop dat jij ook een hele fijne kerst hebt gehad!
    En natuurlijk ’n gelukkig nieuwjaar😀
    xx

  3. Dhini zegt:

    Mooie feestelijke look met gliters

  4. madambeauty zegt:

    Erg mooie look! Lekker naturel en daar hou ik wel van.

  5. drusilla zegt:

    Mooi gedaan, die glitters zijn inderdaad een leuke finishing touch!

  6. Annigjen zegt:

    Very nice en die naturelle kleurtjes staan je echt super🙂
    En die glitters geven een heerlijk extra feestelijk accentje😀

  7. Pingback: Hema Metallic Eyemousse « Annigje's Blog

Geef een reactie

