Haul: eind 2009

Ik geniet nog even van mijn laatste dagen van de kerstvakantie. Deze week ben ik drie dagen gaan shoppen. Ik heb leuke kleren gevonden, maar daar heb ik geen foto’s van gemaakt. Mocht er interesse zijn, dan kan ik nog kijken wat ik kan doen!

Wel heb ik wat make up en beautyspulletjes op de foto gezet.

Dit heb ik in Den Bosch op de kop getikt:

  • Lush Shampoo Bar Tin (voor mijn Lush Babyface)
  • Body Shop Douche & Bad Gel “Merry Cranberry”
  • Body Shop monstertjes “Vitamine E Moisture Cream”

En in Amsterdam heb ik de volgende producten gekocht:

  • Mac Lip Erase “Pale”
  • Mac Eye Shadow “Phloof!”
  • Body Shop Body Butter “Merry Cranberry”
  • Body Shop monstertje “Shea Butter”
  • H&M Blusher “18 Sweet Rose”
  • H&M Blusher “17 Tawny Rose”

Ik kwam voor het eerst in Amsterdam om te winkelen. Heel stom dat ik dat nog nooit heb gedaan! Ik vond het enorm gezellig, niet te druk en ik ben blij dat ik eindelijk de Mac Pro Store heb kunnen bezoeken! Ik ben dan ook erg blij met mijn Mac aankoopjes, dus nog even wat close ups:

Ik hoop nu vaker lipstick en lipgloss te dragen, nu ik eindelijk de Lip Erase heb. Het verbergt de kleur van je eigen lippen, zodat de kleur van je lipstick/lipgloss beter uitkomt. Aangezien ik erg gepigmenteerde lippen heb, worden ze erg donker en opvallend met een kleurtje er op. Dit vind ik niet mooi. Je zou je lippen met concealer in kunnen smeren, voordat je een kleur gaat dragen, maar hiermee kreeg ik geen mooi effect. Ik hoop dat dit product uitkomst biedt. Als ik het een tijdje heb gebruikt, zal ik een review online plaatsen!

Phloof! is een lichte kleur met een prachtige glans. Het zal heel mooi zijn als highlight bij een avondmake-up.

Hebben jullie ook gebruik gemaakt van de vakantie om lekker te gaan winkelen? Ik ben benieuwd naar jullie aankopen!

7 Responses to Haul: eind 2009

  1. Cindy zegt:

    Leuke aankoopjes heb je gedaan. Enne….vond je niet druk in Amsterdam ? Ik vond het echt een gekkenhuis haha !

    • Annigje zegt:

      Dank je!

      Haha ja het was wel druk, maar ik was dinsdag in Den Bosch geweest en daar was het vreselijk. Iedereen loopt daar door elkaar en in Amsterdam houdt iedereen nog enigszins netjes rechts. In de winkels vond ik het niet zo druk als in Den Bosch. Daar kon je amper rondkijken en daar heb ik zo’n hekel aan!

  2. Myrna zegt:

    Leuke aankoopjes! De blushes van TBS zien er heel mooi uit!

  3. Dhini zegt:

    Wat leuke aankopen!

    Nee..ik blijf lekker thuis…beautyladen schoonmaken😀

  4. Priscilla zegt:

    Wauw! Dat is nog eens een fijne haul!

Geef een reactie

