Happy New Year!

Ik wil jullie allemaal het allerbeste wensen voor 2010!

Ik hoop dat jullie allemaal een mooie jaarwisseling hebben gehad!

Ik ben van mening dat ieder moment een moment kan zijn om met goede voornemens te starten. Maar ondanks dat, zal ik toch even op een rijtje zetten wat ik van plan ben.

Mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar zijn:

  • Veel blijven sporten
  • Zorgen dat ik meer nachtrust heb
  • Mijn kamer opgeruimd laten, zodat het nooit meer zo’n enorme bende wordt
  • Meer tijd voor mezelf nemen, meer leuke dingen doen
  • Vaker uitgaan
  • Vaker de tijd nemen voor het lakken van mijn nagels, maskertjes aanbrengen, etc.
  • Vaker shoppen, want daar gun ik me nauwelijks tijd voor
  • Iets meer kleur in mijn garderobe brengen, dus minder zwart/grijs/bruin kopen
  • En vooral: genieten van alle mooie momenten!

Wat zijn jullie goede voornemens?

8 Responses to Happy New Year!

  1. drusilla zegt:

    Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar!
    Ik heb een voornemen: als mn vriend stopt met roken dan stop ik ook. Ik ben namelijk een heuse meeroker (rook alleen als anderen dat ook doen, anders heb ik er geen behoefte aan) en het lijkt me super als hij het voor elkaar krijgt om te stoppen😀

  2. Dhini zegt:

    You too…Gelukkig nieuwjaar!
    Minder shoppen, aandacht voor myn zwangerschap, sporten

  3. Tine zegt:

    Nog een gelukkig nieuwjaar!
    en je hebt ook een heleboel leuke voornemens! Sommige zijn voor mij echt onmogelijk , kamer opgeruimd laten bijvoorbeeld ahah🙂
    Ik MOET stoppen met nagelbijten !
    x

    • Annigje zegt:

      Ja inderdaad.. ik geloof nooit dat het lukt, want het schiet er nogal snel bij in. Ik heb altijd te weinig tijd! Maar goed.. ik ga mijn best doen. Wie weet valt het mee!

      Succes met het stoppen met nagelbijten. Scheelt het als je er zo’n vies smeersel op smeert, of als je ze netjes lakt?

  4. Deb zegt:

    Gelukkig nieuwjaar!! Succes met je goede voornemens…het zijn er nogal wat! Mijn goede voornemens … ik heb er maar 2 en dat zijn; toch wat overtollige pondjes kwijt zien te raken en mijn herexamen doen en halen en dan het Service Management certificaat halen. Vooral de laatste wordt spannend…ik hoop dat het me dit jaar gaat lukken.

Geef een reactie

