Looky Look: Ice Baby

Weer een look van mij. Dit keer een wat uitbundigere look. Normaal gebruik ik vooral warme kleuren. Dit keer heb ik gebruik gemaakt van koude tinten, zoals ijsblauw. Het is een vrij heftige look. Met een full face foto zie je veel duidelijker hoe de ogen eruit knallen.  Vandaar dat ik toch maar een FOTD (face of the day) heb gepost, in plaats van een EOTD (eye of the day). Ik vind het best spannend om het zo te plaatsen…

De lippen had ik nude gemaakt, omdat de ogen al zo heftig waren, maar dat is weggevallen door de flits. Vandaar de roze lippen! In het echt komt de lipkleur meer in de richting van mijn huidskleur.

Nou… de foto’s dan maar:

Wat heb ik gebruikt?

Face

  • Everyday Minerals Concealer “Sunlight”
  • Catrice Mineral Compact Powder “110 Light Beige”
  • Wet ’n Wild Blush “Naive”

Eyes

  • Hema e/s base
  • MAC paint pot “painterly”
  • 88 palette matte:
  • Catrice Stay On! Eye Liner Pencil “060 Midnight Blue”
  • MAC Fluidline “Blacktrack”
  • Essence Eyebrow Stylist Set
  • Maybelline Volum’Express Lift-Up

Lips

  • Gosh Velvet Lipstick “Darling”

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden!

17 Responses to Looky Look: Ice Baby

  1. Deb zegt:

    Staat je heel mooi! Full face is gedurfd (ben ook niet zo’n held wat dat betreft😉 ), maar ik vind het cool dat je het gedaan hebt. Het is het bekijken waard idd!

  2. drusilla zegt:

    Mooie look! Je ogen knallen inderdaad met deze oogschaduw. Gaaf😀

  3. Suzanne zegt:

    Ik vind het een hele mooie look, staat je goed!

    Fijne feestdagen🙂

  4. Dhini zegt:

    Heel erg mooie look

  5. Mien zegt:

    Wow, gaaf Annigje! Ik denk dat ik dit een van de mooiste looks vind die ik van je gezien heb: lekker kleurrijk maar niet over-the-top en alles loopt zo goed in elkaar over. Super!

  6. Milou (Cherise) zegt:

    Mooi gecombineerd. De kleurovergang is mooi🙂

  7. Susan zegt:

    Wauw mooie loook !
    En op misslipgloss kon ik ff niet regeageren of je vraag, maar die wieltjes zijn echt speciaal voor houten vloeren en tegen beschadiging. Ze helpen echt heel goed!

    • Annigje zegt:

      Thanks voor het compliment!

      Wat lief dat je op mijn vraag reageert! Dan ga ik die stoelen de volgende keer eens wat beter bekijken, want als ze mijn vloer niet beschadigen, zou ik er graag een hebben.

      • Susan zegt:

        Graag gedaan hoor!:D ja meestal als je een bureaustoel koopt zitten er niet van die speciale wieltjes onder maar gewone die je vloer wel beschadigen. Ik weet niet waar je woont, maar in Barneveld heb je een grote winkel met kantoorspullen en bureaustoelen enzo, daar verkopen ze die wieltjes. Vast ergens anders ook nog wel hoor!
        Leuke blog btw !

      • Annigje zegt:

        Dat is niet in de buurt, maar ik kijk wel of ik ze hier ergens tegenkom. Ik weet nu in ieder geval dat het de moeite waard is. Bedankt!

  8. Nikki zegt:

    Oh heel mooi! Moet misschien toch maar eens dat pallette aanschaffen😉

Geef een reactie

