Christmas Sale

Sale! Daar is iedereen toch gek op? Nu zijn er veel webshops die een mooie actie hebben rond de feestdagen. Ik hoorde er ook al een paar meiden over die hier een reactie achterlieten. Dat heeft me doen besluiten om een aantal acties in deze blog te plaatsen, zodat jullie hier allemaal gebruik van kunnen maken!

Weet je er nog meer? Laat het me even weten, dan zet ik ze er bij!

Nonpareil Boutique
20% korting
Tot 25 december 22.00 uur PST (Pacific Standard Time = GMT – 8). Deze korting geldt dus tot 26 december 6.00 uur Nederlandse tijd (GMT + 1).

Kortingscode = DS20

Cherry Culture
20% korting
Tot 27 december 23:59 uur CST (Central Standard Time = GMT – 6). Deze korting geldt dus tot 28 december 6.59 uur Nederlandse tijd (GMT + 1).

Kortingscode = CS20

The Makeup Mix Shop
Geen verzendkosten!
Deze code geldt van 22 december t/m 25 december.

Kortingscode = MERRY (Edit: deze code is niet meer nodig! Gratis verzendkosten worden automatisch verrekend!)

Shop ze! Hebben jullie al wat in de sale besteld?

3 Responses to Christmas Sale

  1. Dhini zegt:

    Oh…wat leuk al die kortingen zeg!

  2. drusilla zegt:

    Oeh hier wordt ik hebberig van! Het is maar goed dat ik de aankomende dagen niet veel bij de comuter kan anders zou ik veel te veel kopen met deze tips😉

    • Annigje zegt:

      Ja ik ken het. Ik moet mezelf ook enorm bedwingen. Dus ik hoop dat ik iemand anders er een plezier mee kan doen. Dan heb ik voor mijn gevoel toch wat aan deze acties gehad😉

Geef een reactie

