Review: Wet ’n Wild e/s trio’s

Nog een budgetmerk… Wet ’n Wild. Een rare naam, maar ze hebben wel veel leuke producten!
Voorheen was het in Nederland te koop bij de Trekpleister, maar hier is het helaas uit de schappen gehaald.

Wet ’n wild heeft een erg uitgebreid assortiment in Amerika. Ik heb er een aantal producten van en vandaag ga ik het hebben over de eye shadow trio’s.

  • Belgian Chocolates
  • Amazon Greens
  • Diamonds
  • Venetian Violets

De e/s is ontzettend goed gepigmenteerd. Je hoeft echt maar even met je kwast in de oogschaduw te drukken en de kwast op je ooglid te deppen en de kleur zit perfect. De kleuren zijn prachtig. De meeste bevatten wat shimmer, maar niet overdreven veel. De kleuren zijn dus heel draagbaar overdag. Aangezien ze zo goed gepigmenteerd zijn en je er heel fijn mee kunt werken, zijn ze heel fijn als je haast hebt!
Er zijn tijden dat ik elke ochtend naar deze trio’s grijp om snel mijn ogen op te maken. Bovendien is de oogschaduw heel goed te blenden. Je krijgt een heel mooi effect. Je snapt dus wel dat ik deze trio’s iedereen aan kan raden!

Ze bevatten een heel schattige uitschuifbare spiegel. Deze is even groot als de trio, dus het is een aardig spiegeltje. De applicator die er bij zit heb ik nog nooit gebruikt, omdat ik altijd naar mijn eigen kwasten grijp. Ik kan dan ook niet zeggen of je hier fijn mee kunt werken. Ik vind zo’n applicators eigenlijk nooit fijn, maar goed.. wie weet kun jij er wel heel goed mee overweg?

Een nadeel vind ik dat niet op alle trio’s namen staan afgedrukt. Er wordt gebruik gemaakt van een code. Op de site van Wet ’n Wild komen alleen niet alle kleuren overeen en je vindt vaak trio’s die niet op de site vermeld worden. Waarschijnlijk zijn dat LE’s, maar dat wordt mij niet duidelijk.

Deze trio’s kosten ongeveer €3,50. Het is jammer dat je ze niet meer in de winkel kunt vinden, maar op ebay kom je er regelmatig een aantal tegen! Er zijn ook steeds meer bekende webshops die het merk Wet ’n Wild verkopen, maar helaas niet deze trio’s.

Hebben jullie ook zo’n fijne producten van Wet ’n Wild? Laat het hier weten!

10 Responses to Review: Wet ’n Wild e/s trio’s

  1. Tessa BD zegt:

    ik vind het ook super oogschaduw! en ik ben een kieskeurig mens! :d ik heb net een trio wat jij niet hebt (egyptian sands ofzoiets) xxx

  2. Eva zegt:

    Wet n wild is super! Ik heb ook het belgian chocolates palette, en daarnaast nog een roze/oudroze/grijs palette en een lichtbruin/peach/highlight palette. Ook heb ik het wenkbrauw setje van wet n wild, welke erg fijn is!

    Je kunt het overigens ook bij boozyshop.nl kopen, een nederlandse webshop waar ik regelmatig besteld heb!

    • Annigje zegt:

      De spulletjes van Wet ’n Wild zijn inderdaad heel fijn! En zeker voor die prijzen!

      Boozyshop verkoopt inderdaad spulletjes van Wet ’n Wild, maar niet deze trio’s. Vandaar dat ik de site niet heb genoemd.😉

  3. Dhini zegt:

    Heb 2 van maar helaas Trekpleister bij mij in de buurt verkoop niet meer die merk😦

    Mooie stash

  4. Deb zegt:

    Mooie palettes, ik vind de paarse en grijze kleuren het mooist. Ik heb zelf nog geen W’ n W palette. Hebben ze hun naam niet te danken aan het feit dat deze ook heel goed “nat” aan te brengen zijn of heb ik dat ergens verkeerd gelezen?

    Jammer idd dat deze niet meer gewoon in de Trekpleister verkrijgbaar zijn.

    • Annigje zegt:

      Hihi ik gebruik juist de andere twee het meeste, maar dat komt waarschijnlijk omdat die het beste aansluiten bij mijn oogkleur.

      Het kan best zijn dat ze hun naam daar aan te danken hebben. Ik weet het niet. Maar de e/s is zo gepigmenteerd en komt zo goed op je ooglid, dat het niet nodig is om het nat aan te brengen.🙂

  5. Deb zegt:

    Ik zie dat Wet ’n Wild ook bij Non Pareil Boutique te koop is en er geldt tot 25-12 een korting van 20% op al je aankopen. De trio’s die jij hebt, zag ik er niet maar wel andere palettes van W ’n W.

Geef een reactie

