Looky Look: Gold & Chocolate

Hier komt mijn eerste EOTD (eye of the day) op mijn nieuwe blog. Ik had niet veel tijd om mooie foto’s te nemen, dus de kleuren komen niet zo goed over.

Het is een vrij neutrale look, aangezien ik allerlei beige en bruine tinten heb gebruikt. Maar ik had wel zwart in mijn crease aangebracht, waardoor de look intenser wordt.

Op de eerste twee foto’s zie je wel goed hoe de kleuren van licht naar donker over gaan. Op de tweede foto zie je een lijn lopen over mijn ooglid, bij de crease in de buurt. Dit komt doordat mijn huid daar een beetje dubbel zit. Het is geen creasende oogschaduw die je daar ziet haha! De laatste foto is niet zo mooi, de kleuren vallen weg, maar daar kun je wel goed de gouden kleur in mijn inner corner zien.



Wat heb ik gebruikt?

  • Hema oogschaduwbasis
  • NYX Jumbo Eye Pencil Gold
  • 88 Palette Matte:
  • 28 Palette Neutral:
  • Wet ’n Wild trio Belgian Chocolates, de bovenste kleur: beige
  • Coastal Scents Gel Liner Truffle
  • Maybelline Volum’express Lift-Up

Bedankt voor het kijken!

12 Responses to Looky Look: Gold & Chocolate

  1. Annigjen zegt:

    Een hele mooie neutrale look🙂
    Ik vind het ook heel mooi en netjes aangebracht,
    dat plooitje heb ik ook en soms is het dan inderdaad net of creased de oogschaduw,
    ik die daar dan wel eens wat lichte e/s zodat dit minder opvalt😉
    Deze look ga ik binnenkort (hopelijk) ook eens proberen,
    ik heb namelijk net van de week die palettes besteld😉

    • Annigje zegt:

      Bedankt voor de tip! Dat kan ik wel eens proberen. Soms zit dat plooitje er ineens, soms ook niet. Ik heb het idee dat het gaat hangen als ik moe ben haha!

      Leuk als je deze look ook gaat maken! Ik wil wel een EOTD van je zien.😉

      • Annigjen zegt:

        dat zou best eens kunnen,
        Ik heb het eigenlijks altijd al wel gehad,
        alleen het begint nu wel wat meer op te vallen (leeftijd)

        Als ik de palettes binnen heb zal ik ook een EOTD doen met deze kleurtjes😀

  2. drusilla zegt:

    Ik vind dit een erg mooie look, geweldig bij jouw oogkleur! Als je hem iets heftiger met goud aanbrengt is hij ook perfect voor de feestdagen😀

  3. Deb zegt:

    Prrrretty!!!! Je crease is ook mooi gedefinieerd. Mooie palettes trouwens!!

  4. Tessa BD zegt:

    mooie look! succes met je laatste tentamen , bijna vakantie! x

  5. Madelon zegt:

    Mooie look! Ik ga die ook eens proberen te maken😀

Geef een reactie

