Let it snow, let it snow, let it snow…

Ja ja, geef maar toe! Na het lezen van de titel zit je al stiekem mee te zingen. Vooruit dan, zet het liedje maar op:

Vandaag heeft het hier bijna de hele dag gesneeuwd. Vanmiddag lag er een dik pak sneeuw in onze tuin. Ik heb het geprobeerd mooi vast te leggen. Het is vanuit de huiskamer gefotografeerd. Ik vind de kwaliteit nog wel meevallen, ondanks het raam dat er tussen zat!

Gelukkig hoefde ik vandaag niet weg. Dan kun je optimaal genieten van het mooie uitzicht. Als je de straat nog op moet, vind ik het toch wel gevaarlijk als het glad is.

Kijk! Eén koolmeesje en twee pimpelmeesjes op één foto! Eentje in het huisje en de andere twee hangen ieder aan een netje.

Dat was onze vijver… Hij is een paar dagen geleden dichtgevroren en nu ligt het verstopt onder de sneeuw.

Mijn hondje is gek op sneeuw en is als een dolle gaan rennen!

Is er bij jullie ook zoveel sneeuw gevallen? En heb jij nog mooie foto’s weten te schieten? Ik ben benieuwd!

7 Responses to Let it snow, let it snow, let it snow…

  1. Pauline zegt:

    De wereld wordt zo mooi van sneeuw!!
    Heb helaas geen tijd gehad om foto’s te maken. Druk druk druk. Maar ik geniet er wel volop van!

  2. drusilla zegt:

    Mooie foto’s! Mijn katten zaten ook vol verbazing naar buiten te staren vandaag🙂

  3. Alice zegt:

    Mooie foto’s!
    Bij ons is er al super veel sneeuw gevallen.(super gezellig🙂 )
    Ik heb trouwens ook zo een hondje. => Jefke (hihi)
    x

  4. Dhini zegt:

    Mooie….overal wit..
    mooie foto`s

Geef een reactie

