Swatches: NYX Jumbo Eye Pencils

Kennen jullie het merk NYX al?

NYX heeft een ontzettend uitgebreid assortiment. Je vindt er allerlei producten in allerlei kleuren, zo ook de NYX Jumbo Eye Pencils. Dit zijn dikke creamy potloden, die je als basis onder je oogschaduw kunt gebruiken. De kleur van je oogschaduw wordt op deze manier veel intenser.

Ik vind ze erg mooi en fijn om te gebruiken. Ze zijn er in allerlei kleuren, dus voor iedere look is er wel een bijpassende kleur te vinden.
Ze zijn wat vet en creamy, dus je moet niet te veel opbrengen. Het kan dan in je crease, je arcadeboog gaan zitten en dat willen we natuurlijk niet. Ik raad aan om hieronder nog een goede oogschaduwbasis te dragen, zoals UDPP/Mac Paint Pot/Hema oogschaduwbasis, zodat je de kans op creasen verkleint.

Het fijne van NYX is, dat de kwaliteit over het algemeen erg goed is en de prijzen zijn vrij laag. Deze pencils kosten bijvoorbeeld ongeveer $3.50 per stuk.

Ik heb de volgende NYX Jumbo Eye Pencils in mijn bezit:

  • Horse Raddish
  • Lemon
  • Slate
  • Yogurt
  • Gold
  • French Fries
  • Hot Pink
  • Pacific
  • Purple

Ik heb swatches voor jullie gemaakt, om jullie een idee te geven hoe de verschillende kleuren er uit zien:

Photobucket

Hebben jullie ook zulke pencils in je stash? Welke zou jij nog graag willen hebben? Laat het hier weten!

14 Responses to Swatches: NYX Jumbo Eye Pencils

  1. Annigjen zegt:

    Oh die zien er toch wel heel erg mooi uit,
    misschien dat ik er ook eens een paar aan moet schaffen om te proberen😉

  2. drusilla zegt:

    Wauw wat een mooie kleuren! Wat is ongeveer de prijs van deze pencils? Ik wil zeker de zwarte en de witte nog een keer. Eigenlijk wil ik ze allemaal haha😉 Die Slate en Purple vind ik heel erg mooi! Krijgen we nog een keer een look te zien met deze pencils?😀

    • Annigje zegt:

      Goed dat je het zegt! Dat ben ik vergeten te vermelden, maar het staat er nu bij: ongeveer $3.50.

      Milk & Black Bean staan ook hoog op mijn wishlist!

      Morgen komt een look online, waarbij ik Gold heb gebruikt.😉

  3. Deb zegt:

    Mooie swatches, goeie foto ook!
    Yep, ik ben bekend met deze fijne pencils. Ik heb zelf black bean en dark brown in mijn bezit en ben er erg tevreden over. Ik gebruik ze alleen als basis wat de oogschaduw supermooi laat uitkomen/knallen. Je hebt inderdaad nog een goeie primer eronder nodig want met alleen het potlood gaat je oogschaduw creasen. In ieder geval wel bij mij.
    Ik vind jouw french fries en purple heel mooi die wil ik zeker nog eens inslaan.

  4. Maaike zegt:

    Pacific ziet er heerlijk uit🙂

  5. Cindy zegt:

    Mooi ! Heb al vaker gehoord van de goede kwaliteit van deze potloden, zal toch ook maar een keer wat bestellen.

  6. Dhini zegt:

    Wat mooie kleuren heb je die van NYX Jumbo Eye Pencils.

    Heb in Gold, Yogurt, Hot Pink

  7. Deb zegt:

    Door jouw mooie swatches heb ik vandaag de purple NYX Jumbo pencil besteld😉

  8. Maria Andrea zegt:

    Ik heb cottage cheese in ben er blij mee. Ik zou graag iced mocha
    hebben

    • Maria Andrea zegt:

      Hoe gebruik je ze?
      als base?

      • Annigje zegt:

        Ik gebruik eerst een oogschaduwbasis, want deze pencils creasen anders behoorlijk. En daaroverheen breng ik een NYX jumbo eye pencil aan. Hieroverheen breng ik poederoogschaduw of pigments aan.

  9. Daniëlle zegt:

    Wow, wat een pigment. Ziet er erg goed uit zeg!

Geef een reactie

