Bloglovin’

Kennen jullie Bloglovin’ al? Het is een gemakkelijke website waar je al je favoriete blogs kunt volgen. Je maakt je eigen account aan met een e-mailadres en voegt de blogs toe die jij wilt volgen. Je hoeft maar op Bloglovin’ te kijken en je ziet meteen of een van je favoriete blogs een update heeft geplaatst. Super handig!

Mocht je mijn gloednieuwe blog willen volgen? Klik dan op de volgende button:
bloglovin

Bedankt!

4 Responses to Bloglovin’

  1. drusilla zegt:

    Uhu, nu door jou via twitter ken ik het dus wel haha. Erg makkelijk inderdaad. Nogmaals dank voor de tip😉

  2. Beautyblush zegt:

    Jaa😀 ik volg je!

  3. Dhini zegt:

    Heb ook al blogloving..Ik follow jou

  4. Annigje zegt:

    Leuk dat jullie me volgen! Bedankt dames!

Geef een reactie

