Hallo allemaal!

Dit is mijn eerste post op mijn nieuwe blog. Ik heb helaas geen tijd meer voor mijn site http://www.before24.nl. Ik vind het erg spijtig dat ik deze dan ook heb opgezegd. Maar het blogwereldje achter me laten, dat gaat niet.. dus ik ben weer een nieuwe blog gestart. Ik kan niet beloven dat ik dagelijks zal updaten. Daar heb ik simpelweg geen tijd voor. Maar ik probeer wel zo veel mogelijk te posten. Ik doe het dan ook gewoon omdat ik het leuk vind. En ik hoop natuurlijk dat jullie het ook leuk vinden om mijn blog zo nu en dan te bezoeken.

Het zal voornamelijk over beautyproducten gaan: wishlist / hauls / reviews / swatches / etc.

Liefs, Annigje

3 Responses to Hallo allemaal!

  1. Natasja zegt:

    Hé, wat leuk dat je een nieuwe blog gaat beginnen!😀 Ik keek al steeds naar before24.nl, of je die weer had geupdate, maar helaas😦 Heeel veel succes met je nieuwe blog! Ga je ook YouTube filmpjes maken? Hihi

    xXx Natas

    • Annigje zegt:

      Wat lief dat je een reactie achterlaat! Ik wist niet dat je op mijn site keek haha! Helaas gaat dat echt niks worden.. heb zo weinig tijd. Ik hoop dat ik hier wel wat actiever mee kan worden. Ik ga mijn best doen! Leuk dat je even langs kwam!

      Filmpjes.. hmm dat weet ik nog niet.😛 Ik denk niet dat ik interessante filmpjes kan maken, maar wie weet.😉

      x Annigje

  2. Annigje zegt:

    Oh ik zat ook al de hele tijd op je andere blog te kijken😉
    leuk dat je toch weer een nieuwe begonnen bent,
    ik zal deze in elk geval in de gaten gaan houden😀

Geef een reactie

